fredag 28. mai 2010

free digi stamp og bidrag til sukkersøtt



I have made this digi stamp and painted it and used it for a card. Feel free to use it.

Jeg har tegnet et digi stamp og mamma har scannet det inn før vi skrev det ut på papir. Så har jeg fargelagt det med promakers. Jeg har fulgt en skisse hos sukkersøtt. Skissen var veldig fin men også litt vanskelig med mange lag papir. Jeg har gjort så godt jeg kan og håper du liker det.

Hvis noen vil ha tegningen min som digi stamp så kan du dobbeltklikke på bamsen med hjertet og så lagrer du tegningen min og bruker den som digi stamp. Nå må jeg sove. Skal på generalprøven på grand prix i morgen. Pappa og jeg har biletter.

5 kommentarer:

  1. Så morsomt at du har laget eget stempel. Det var søtt. Det hadde vært moro å prøve å lage noe med det. Og så fine farger du har brukt på kortet ditt. Vi må ta en scrappedag sammen med mamma og Aravis og Elise og Laila. Det hadde vært gøy. Vi kan prøve å få til en dag i sommer.

    SvarSlett
  2. Kjempefint kort, Jenny. Synes digi stemplet ditt er kjempesøtt og veldig fin tekst inni hjertet.

    Klem mamma

    SvarSlett
  3. Kjempe flott digi motiv du har laget, Jenny!
    Så flink du er:-) Koselig kort i fine farger!

    Regner med det var gøy å være på generalprøven:-)
    Ha en fin skoleuke! Klem Laila.

    SvarSlett
  4. Så fint kort og så morsomt at du har laget ditt eget digistamp!

    SvarSlett
  5. Hei Jenny! Så kult med helt egen blogg da! Skal selvfølgelig følge deg videre! :) Stilig at du har laget din egen Freebie, har nå lastet den ned! :) Og kortet ditt er kjempe søtt!!! Nydelige farger du brukt og herlig fargelegging! Kan tenke meg at Grad Prix var gøy! :) Gleder meg til å se det neste du lager og til vi sees igjen snart! Glad i deg snuppa! Klem

    SvarSlett