tirsdag 29. mars 2011

Kort til noen utfordringsblogger!


Jeg har laget dette kortet til kjæresten min Thomas. Han får dette kortet sammen med gaven jeg skal gi til 13 år's dagen hans! Han får en gave som jeg kjøpte i Gran Canaria når jeg var der! Jeg kom hjem fra en FANTASTISK Gran Canaria tur på torsdag 24. mars og jeg hadde bursdag 23. mars. Jeg feiret 13 år's dagen min på ferie! Det tror jeg er den BESTE bursdagen jeg har hatt! Av mamma og pappa fikk jeg en klokke jeg hadde ønsket meg veldig mye. Den er rosa med diamanter rundt klokkeuret! Av Leon (lillebroren min) fikk jeg et smykke med en diamant stein som er samme farge som klokka. Bestefar ga meg penger til å kjøpe meg en docking stasjon til ipod'en min. Docking stasjonen er formet som en gris og er svart, den er egentlig veldig søt. Hehe! :)
Jeg fikk også et smykke av kameraten til Leon og familien hans. Det står Jenny på smykke, det er veldig fint. Og Tusen Takk for de 100 kronene Laila nå har jeg 100 kroner mer i lommeboka mi som jeg kan spare til noe lurt! Etter å ha kjøpt ipig (docking stasjon) har jeg 812 kr.
Håper dere likte kortet jeg har laget!
Jenny :)




Følgende utfordring vil jeg delta på med kortet mitt:
1) Kort O Maina - bruk puncher
2) Nordsalten hobbyklubb - til en tenåring. (bursdagskort til en som blir 13 år)
3) Messy's Mini Missions - spring (finaly most of the snow on the roads are gone and the boys in my school have started to skateboard again - thats gives me a feeling of spring!)
4)stitchy bear kids - anything goes

8 kommentarer:

  1. Kjempefint kort du har laga Jenny. Skikkelig spreke og friske farger.Det er flott. Så har du fargelagt veldig fint! Så flott at du hadde en kjempefin bursdagsfeiring på turen. Og at du fikk lada litt krefter igjen. Det pleier å hjelpe med litt sol:-) klem

    SvarSlett
  2. Så nydelig kortet ditt ble Jenny!! Motivet kjempe flott fargelagt og herlige farger!!
    Høres ut som en perfekt bursdag:-)...så mye fint du fikk!! Kjekt å ha litt ekstra i lommeboka:-)

    Ha en fin tirsdag! Klem Laila.

    SvarSlett
  3. Så flott kort du har laget. Spreke flotte farger. Deilig å få nye krefter. Gratulerer som tenåring. Og mye fint du har fått.

    SvarSlett
  4. Kjempestilig kort, kult motiv! Tusen takk for at du deltar hos NordSalten Hobbyklubb.

    -Wenche

    SvarSlett
  5. Hi Jenny..great work!!..thanks for sharing with us at MMM..hugs Debs x

    SvarSlett
  6. Gorgeous card Jenny, thanks so much for playing with us at Stitchy Bears Kids. Good Luck

    Hugs, Marjo

    SvarSlett
  7. Heia :D
    så flott kort du har laget til kjæresten din :D
    Fine farger og tøfft motiv :D
    takk for at du deltok på kort o mania sin utfordring!
    klem fra linda s l

    SvarSlett
  8. Dette var et kult kort Jenny! Kjempe fin fargelegging av tøft stempelmotiv og tøffe ark og farger du har satt sammen! Du har god farge sans du! :) Masse fine gaver du fikk til 13 års dagen din også....gave fra meg venter når vi sees neste gang! Glad i deg! Kos

    SvarSlett