fredag 14. november 2008

Jenny's food card - Hannna Zoe Crafty monkey

English:
I have made a christmas card. "God jul" is Norwegian words and it means marry christmas. I think it's a Magnolia stamp and the girl is eating "ginger-cake". The bautiful paper with hearts is from 3ndy papir, a norwegian firm.

Norsk:
Jeg har laget et julekort og har brukt et Magnolia stempel. Har også brukt papir fra 3ndy papir og små søte pepperkakeknapper. Jeg har stanset ut god jul med min cuttlebug kids. Den liker jeg å bruke. Takk for at du besøker bloggen min og velkommen tilbake!

7 kommentarer:

  1. Så flink du er til å lage julekort, Jenny! Her har du både fargelagt flott og så liker jeg de små pepperkakene du har pyntet med. Et skikkelig fint julekort dette! Klem mamma

    SvarSlett
  2. Hei Jenny!
    Jeg er Angella, en bloggvenn av mammaen din. Har selv en datter på 7 år som er helt hekta på kortlaging, og det er så koselig å sitte med henne og lage kort.

    kortet ditt er kjempefint:) Du er flink til å fargelegge...og de pepperkakene brukte vi i dag på et julekort også:)

    Ha en fin helg da Jenny. Jeg legger deg til på lista mi, så stikker jeg innom en annen dag også:)

    Angella

    SvarSlett
  3. Hello Jenny, I love the cute Tilda and Also love the ginger lady and man. Thanks for joining in with our challenge this week.
    love
    zoe
    xxxx

    SvarSlett
  4. hi jenny, thanks for the nice coment i love your card i also love your ginger bread men they are so cute.
    hugs Emma

    SvarSlett
  5. Hei på deg frøken snupp! Som jeg sa til deg på telefonen....Dette kortet er TROLIG FINT Jenny!Du har blitt så flink til å lage kort og LOer at jeg er kjempe imponert!!:)Nå tror jeg vi må scrappe litt sammen en dag igjen...du,mamma, jeg og Leon!:)Ps.Håper mamma har vist deg smsen jeg skrev til deg på hennes mobil,etter Bikuben besøket på torsdag,Hihi! ;)Klem Elise

    SvarSlett
  6. lovely cards and great blog
    Charlie xxx

    SvarSlett
  7. Hei kusine!
    Kjempe fint kort du lagde.Du er bare så flink til å scrappe.Nydelig papir og stempel.Jeg gleder meg til vi treffes igjen.Hilsen Frida.

    SvarSlett