fredag 14. november 2008

Leon's card about food -Hanna Zoe Monkey craft

English:
Leon has made a card for the competition at Hanna Zoe Monkey craft. He has used a Hanglar stamp and she has both a cup and a cupcake. He wants to give this card to a girl in class, but he was not sure who. Leon is 8 years old.
Norsk:
Jeg har laget et kort som jeg skal gi til en av jentene i klassen som har bursdag. Eller kanskje til bestemor. Det er et kort som skulle inneholde mat eller drikke og stemplet har både kopp og muffins som jeg har fargelagt! Jeg er en 8 år gammel gutt som heter Leon.

3 kommentarer:

  1. Så fint kort du lager Leon. Du valgte stempelet helt selv og du har fargelagd og orndet med blomster og alt sammen alene. Du er jo kjempeflink! Klem mamma

    SvarSlett
  2. Hello Leon, I love the Hanglar image and also love your colouring. Thanks for joining in with this weeks challenge.
    love
    zoe
    x

    SvarSlett
  3. Hei kjekken!:)Om det blir jenta i klassen din eller bestemor som får kortet, så er iallefall den som får det heldig!Du har jo laget et kjempe fint kort med mat tema!:) Den muffinsen så kjempe god ut,så jeg ble nesten litt sulten nå jeg!:) Når hun sitter ute på teppet og spiser, så var det stilig at du pyntet med ekstra blomster og laget blå himmel over henne!:)Fuglearket passet også veldig fint til resten av korte!Supert!! Klem Elise

    SvarSlett