lørdag 7. februar 2009

Et kort til min venn / a card for my friend
























I have boys as friends as well as girls as friends. One of my friends are going to get this card from me. His name is Kenny and he always gives me small things and before christmas he gave me a heart he had made in filt. That he did in front of our class and i has to laugh then i think about it. But, he is my friend and i will give him this card tomorrow. This is for a challenge at Hanna Zoe crafty monkeys.



Jeg har laget dette kortet til en klassevenn som heter Kenny. Han er veldig grei, morsom og noen ganger litt for ivrig. Han laget meg et filthjerte før jul (som han stappet fyll i og sydde igjen!) og ga det til meg forran hele klassen. Jeg vil ikke gifte meg med han selv om han sier han vil gifte seg med meg - vi får være venner :=)

6 kommentarer:

  1. Så hærlig kort Jenny! Dette blir nok Kenny glad for å få. Artig motiv og fine farger du har brukt!

    SvarSlett
  2. Hello Jenny, I love the Hanglar image and I bet Kenny will love your card. Thank you for joining in with this weeks challenge.
    love
    Zoe
    xxxx

    SvarSlett
  3. What a beautiful card , love this image.
    Hugs Sanne

    SvarSlett
  4. hello jenny, i love the image you have used it is lovely. i bet kenny will love your card.
    thanks for joining in with this weeks challenge.
    big hugs hannahxx

    SvarSlett
  5. beautiful card !!!
    i love colors , and i love stamps hanglar !!!

    SvarSlett
  6. Så tøft motiv å ha på et kort til en kamerat!Han ble nok veldig glad for dette kortet tenker jeg! Det er kjempe flott å ha gode gutte venner altså! Det har jeg også!

    SvarSlett