fredag 27. februar 2009

Jenny has made a card for her grandmother


My grandmother will soon be 60 yars old. I can't be at her party ( i have to play music together with my music corps) and therefor i have made a nice card for her from me. I have used these weeks sketch and i have painted with H2o for the first time. I liked it!


Jeg har laget et kort til bestemor som blir 60 år i mars. Skal på korps seminar og derfor må jeg lage et kort i stedet for å være med på festen. Slik er det bare for vi øver til Akershus mesterskapet og da kan vi ikke droppe slike seminarer. Jeg har malt med H2o for første gang. Det var moro og jeg likte skissen som jeg har fulgt som jeg fant hos Hanna zoe crafty monkeys.

2 kommentarer:

  1. Hello Jenny, I love the adorable Tilda and I love the flowers. Thank you for joining in with this weeks challenge.
    love
    Zoe
    xxx

    SvarSlett
  2. Kjære Jenny! Så nydelig kort du har laget til bestemor!!!Du har vært kjempeflink å male....tenk at det er første gang med H20...jeg er kjempe imponert!Også liker jeg farge kombinasjonene i ark og malingen! NYdelig satt sammen!

    SvarSlett